KALİTE POLİTİKASI
1951 Yılından bu yana ticari faaliyetlerini sürdüren Aksel Dış Ticaret A.Ş., büyüme yol haritasını, sektörüne ilişkin değer zincirinin tüm halkalarında yenilikçi, etik, şeffaf ve güvenilir bir firma olarak var olmak üzerine yapılandırmıştır.
Kuruluşundan bu yana sürekli gelişme ve büyüme potansiyelindeki şirketimiz, tüm süreçlerinde kalite ve müşteri memnuniyeti odaklı, yaratıcı ve dinamik bir hizmet anlayışını benimsemiş ve sürekli kılmıştır.
Bu çerçevede kuruluşumuzun kalite politikası;
- Müşterilerimize ilk defasında ve her defasında ;
- istediği standartta ve zamanda
- en yeni teknoloji ve en uygun fiyatla
ürün ve hizmet sunarak müşteri beklentilerinin de üzerinde kalite ve hizmet anlayışı ile müşteri memnuniyetini sürekli kılmak,
- Bilgimizi, tecrübemizi, kaynaklarımızı ve teknolojimizi şirketimiz vizyonu doğrultusunda en verimli şekilde kullanmak ve gelişimde sürekliliği sağlamak,
- Tüm çalışanlarımıza kalite bilincini yaymak, eğitimlerle bilgi ve becerilerini artırarak, takım çalışması anlayışını hakim kılmak,
- Tüm süreçlerimizde iş sağlığı ve güvenliği prensiplerini uygulamak ve yaşadığımız çevreyi koruma bilincine sahip olmak,
- Etik değerlere, ulusal ve uluslararası standartlara, yasal şartlara ve kalite yönetim sistemi gerekliliklerine daima uymak,
- Yukarıda belirtilen prensipler doğrultusunda iş ortaklarımızın ve çalışanlarımızın kuruluşumuza duyduğu güvenin sürekliliğini sağlamaktır.